آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۱۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

اعلام آمار فروش نمایش‌ها/ «بک تو بلک» به سه میلیارد نزدیک شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز ۲۶ مرداد ماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۳۱ اجرا و میزبانی از ۱۷ هزار و ۷۱۴ مخاطب، (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۲ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل زنده که در سری اول اجرا از ۲۳ تیر تا ۱۳ مرداد ماه در تالار سایه به صحنه رفت، در اجرای تمدیدیِ خود از روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان روی صحنه رفته، با مجموع ۳۰ اجرا ۲ هزار و ۷۷۶ تماشاگر و فروشی معادل ۲۶۳ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

نمایش «سوسمار» به کارگردانی رحمت امینی نیز که از ۶ شهریور ماه اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود با مجموع ۹ اجرا و ۹۵۸ تماشاگر به فروشی معادل ۹۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «شبیه خون» به کارگردانی محمد حاتمی نیز که از ۶ شهریور ماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۹ اجرا توانسته ۳۱۶ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) جلب کند و به فروشی معادل ۲۳ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری از روز جمعه ۳ شهریور ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به صحنه رفت و با مجموع ۱۱ اجرا، توانسته ۴۶۰ تماشاگر را به سالن بکشاند و با فروشی معادل ۲۷ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی از روز جمعه ۳ شهریور ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده و با مجموع ۱۱ اجرا، توانست ۶۴۴ تماشاگر جلب کند و فروشی معادل ۵۴ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.