مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۱۲ پایگاه نظارتی ویژه دهه پایانی صفر در خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی و همچنین در مراکز خدمات‌رسانی به مسافران در مشهد مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

 ۱۲ پایگاه نظارتی ویژه دهه پایانی صفر در اطراف حرم مطهر رضوی آغاز به کار کردند

به گزارش قدس خراسان، امیررضا رجبی اظهار کرد: در این راستا چهار پایگاه اصلی با حضور نمایندگان ۱۴ دستگاه اجرایی در خیابان امام رضا(ع)( شهید حنایی یک، واحد اقامتی هورام)، خیابان شیرازی (نبش چهارراه شهدا و خیابان آزادی، هتل امیر)، خیابان طبرسی (حدفاصل طبرسی ۱۸ و ۲۰)، خیابان نواب صفوی (بلوار شارستان؛ شوشتری ۱۰ هتل حیات شرق) ایجاد شده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در این پایگاه‌ها نمایندگان ۱۴ دستگاه اجرایی شامل اداره کل صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دامپزشکی، اتاق اصناف، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد، سازمان تاکسی رانی و بسیج اصناف حضور دارند و کار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی را برعهده دارند.

وی گفت: چهار پایگاه دریافت شکایات در حاشیه میدان بیت المقدس، خیابان نواب صفوی، خیابان طبرسی، خیابان شیرازی، تقاطع شارستان و چهار پایگاه نظارتی در راه آهن، فرودگاه، پایانه مسافری و کمپ غدیر مستقر شده است و نماینده اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بابت رسیدگی به شکایات در آن استقرار دارد.

رجبی افزود: افزون بر این نظارت بر عرضه کالا و خدمات ویژه دهه پایانی صفر توسط ادارات تابعه این اداره کل در جاده‌های منتهی به مشهد شامل "قوچان - چناران – گلبهار به مشهد"، "گناباد- مه ولات - تربت حیدریه به مشهد"، "تایباد-تربت جام- فریمان به مشهد"، "داورزن- سبزوار- نیشابور به مشهد" نیز انجام می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اضافه کرد: در مجموع هزار و ۲۰۰ بازرس از ۱۴ دستگاه اجرایی مختلف در مشهد و استان خراسان رضوی در طرح نظارتی ویژه دهه پایانی صفر حضور دارند و به منظور حمایت از مصرف کنندگان در همه حوزه‌های صنفی و غیرصنفی به جز بخش بهداشت و درمان نظارت خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: از ۳۰ مردادماه امسال اجرای طرح الزام درج قیمت بر روی کالاها در مشهد به ویژه منطقه اطراف حرم مطهر رضوی به جد پیگیری شده است و هم اینک همه کالاهای عرضه شده در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی درج قیمت دارند.

رجبی افزود: بازرسان در طرح نظارتی ویژه دهه پایانی صفر نسبت به بررسی قیمت کالاها و احصای تخلفات مربوط به آن از جمله گران فروشی و کم فروشی ورود کرده‌اند و با واحدهای صنفی که صورت حساب ارایه نمی‌کنند برخورد تعزیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.