فرمانده انتظامی شهریار گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه، یک شرکت هرمی شناسایی و ۱۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

دستگیری ۱۹ سرشاخه شرکت هرمی در شهریار

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ پیمان فتاحی ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در شهرک جعفری شهریار رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، ۱۹ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهریار گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن‌ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

فتاحی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبالغی را از زیر مجموعه‌های خود دریافت کرده اند و مجموع کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این باند در دست بررسی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند، اضافه کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان‌های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد آن‌ها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌های پردرآمد، به شهریار دعوت کرده و با فریب آن‌ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می‌کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.