معاون اجرایی موکب حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان ورامین از پذیرایی ۶۰ هزار زائر امام رضا(ع) در این موکب در ایام عزاداری آخر ماه صفر خبر داد.

پذیرایی از ۶۰ هزار زائر امام رضا (ع) توسط موکب ورامینی‌ها

به گزارش قدس انلاین، سجاد متین دوست اظهار کرد: خادمان موکب حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان ورامین در میدان ۱۷ شهریور مشهد و در ایام سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا (ع) به زائران امام هشتم (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان این که این موکب مردمی بوده و با کمک های مردم فعالیت می کند ، گفت: در این موکب بیش از ۶۰ نیروی داوطلب حضوری و ۳۵ نیروی داوطلب غیر حضوری ، طی شش روز به صورت شبانه روزی خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) را بر عهده دارند.

متین دوست اظهار کرد: خادمین این موکب در سه وعده غذا، چای نبات، میان وعده، فلافل، سیب زمینی سوخاری، ایستگاه هندوانه و طالبی، کشک بادمجان و... به صورت مداوم در شبانه روز بین زائران پذیرایی می‌شوند و در این شش روز مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

معاون اجرایی موکب حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان ورامین گفت: ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و نیز شهادت امام رضا (ع) باید با شکوه بیشتری برگزار شود و بتوانیم با الگوگیری از مراسم اربعین در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر عزاداری ۲۸ و ۳۰ ماه صفر بپردازیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.