رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس مجلس نمایندگان پادشاهی مراکش با مردم زلزله‌زده این کشور ابراز همدردی و اعلام کرد: جمعیت هلال احمر ایران آمادگی کامل برای اعزام تیم‌های امدادی، درمانی و انجام فعالیت‌های بشردوستانه دارد.

قالیباف: جمعیت هلال احمر ایران آماده اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به کشور مغرب است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به رئیس مجلس نمایندگان پادشاهی مغرب ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده این کشور، آمادگی کامل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای اعزام تیم‌های امدادی، درمانی و انجام فعالیت‌های بشردوستانه به این کشور اعلام کرد.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

جناب آقای راشید الطالبی العلمی

رئیس محترم مجلس نمایندگان پادشاهی مغرب

سلام علیکم؛

با تأثر و تأسف فراوان از خبر ناگوار وقوع زمین لرزه در مغرب و جان باختن و مصدومیت جمع کثیری از هموطنان‌تان مطلع شدم.

اینجانب؛ ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران به جنابعالی، نمایندگان پارلمان، دولت و ملت کشور مغرب، از خداوند متعال برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت، برای آسیب‌دیدگان و مجروحان طلب شفای عاجل و برای خانواده‌ها و بازماندگان این حادثه تلخ، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

امیدوارم در این شرایط دشوار و غم‌انگیز؛ مجلس، دولت و مردم ایران را در کنار خود بدانید. در همین راستا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای اعزام تیم‌های امدادی، درمانی و انجام فعالیت‌های بشردوستانه دارد.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.