فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی پلیس نهاوند طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۸۴ متهم و کشف ۷ قبضه سلاح شکاری در نهاوند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر، اظهارکرد: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا طی یک هفته گذشته طرح ارتقا امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان اجرا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با بهره‌گیری از توان و ظرفیت پلیس‌های تخصصی اجرا شده است، افزود: این طرح با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی و همچنین ارتقاء آرامش خاطر شهروندان محترم و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان اجرا شد.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی طرح اجرا شده در خصوص نتایج این طرح، تصریح کرد: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می‌توان به کشف ۱۰ فقره سرقت، توقیف دو دستگاه موتورسیکلت و ۱۱ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم، کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و هفت قبضه سلاح شکاری و بیش ۴۳۰ گرم انواع مواد مخدر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تعداد ۸۴ نفر متهم در این طرح و در حوزه‌های مختلف جرم شامل ۸ نفر سارق، ۴۷ نفر معتاد و خرده فروش، و ۲۹ نفر سایر جرایم دستگیر شده، بیان کرد: برای متهمان پرونده‌های قضایی جداگانه‌ای تشکیل شده که در حال رسیدگی قانونی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.