مردم پای میز خدمت در زمینه‌های مختلف مشکلات خود را با معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در میان گذاشتند.

این ۸۰ نفر از معاون استاندار چه درخواستی داشتند؟

به گزارش قدس آنلاین؛ برنامه دیدارهای مردمی هفتگی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن معاونت عمرانی به مانند هفته‌های قبل برگزار شد.

در این برنامه، مردم در زمینه‌های مختلف مشکلات خود را با معاون استاندار در میان گذاشتند برخی از اهالی منطقه کره که سال گذشته از سیل مونسون خسارات بسیار زیادی دیده بودند به معضل بزرگی اشاره کردند و گفتند به دلیل رانش زمین برای کشاورزی آن‌ها مشکل ایجاد شده است.

این ۸۰ نفر از معاون استاندار چه درخواستی داشتند؟

اهالی روستای کره این را هم گفتند که نامه‌ای به رئیس جمهور و وزارت جهاد کشاورزی نوشته‌اند تا اینکه پیگیر این مشکل بزرگ باشند.

علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار هم گفت که روستای کره سال گذشته دچار سیل ویرانگری شده بود که وزیر کشور در منطقه حضور پیدا کرد مردم مشکل دارند اکنون ۳۰ نفر نامه نوشته و امضا کرده‌اند که آنها را برای رفع مشکل به مدیریت بحران ارجاع دادیم.

اما در ادامه دیگر ارباب رجوع از اقدامات برخی افراد در شهرداری یاسوج به شدت گلایه‌مند بودند و می‌گفتند که آنها از موقعیت خود استفاده کرده و مشکلاتی را برای همسایگان ایجاد کرده‌اند.

این مشکل به جدول دفع آب‌های سطحی برمی‌گشت که موجب شده به دلیل استفاده افراد از جایگاه خود درب منازل دیگران به لجنزار تبدیل شود و زندگی برای آنها سخت گردد.

این ۸۰ نفر از معاون استاندار چه درخواستی داشتند؟

آنها به نامه بازرسی و همچنین دادستان اشاره کردند که هیچگونه اقدامی روی دستور بازرسی و دادستان صورت نگرفته است و معاون عمرانی استاندار هم دستور داد هرچه سریع‌تر این موضوع پیگیری و حق مردم احقاق شود

برخی از افراد هم با حضور در دفتر معاون عمرانی موافقت خود را با ساخت سد خرسان ۳ اعلام کردند که البته مورد تعجب افراد حاضر و سایر ارباب رجوع قرار گرفت.

یکی از این افراد می‌گفت این یک طرح ملی بوده که برای استان بسیار حائز اهمیت است چرا اجازه نمی‌دهند چنین کاری انجام شود تا به واسطه آن جوانان مشغول به کار شوند و گردشگری رونق پیدا کند.

 او می‌گفت: محیط زیست بهانه‌ای برای خودش آورده است ما روستایانی که به زیر آب می‌رویم راضی به این کار هستیم زیرا در قسمت‌های دیگر در حال تملک زمین‌ها هستند اما در استان ما کاری انجام نمی‌شود و مسئولان اجازه نمی‌دهند تملک اراضی صورت بگیرد.

علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست ۴ ساعته اظهار کرد: نمی‌توان به این نشست‌ها برنامه دیدار عمومی گفت بلکه میز خدمت معاون عمرانی استاندار بود که تعدادی از مدیران از جمله راه و شهرسازی و راهداری و شهرداری و مدیرکل شهری حضور داشتند.

معاون استاندار کهگیلویه با بویراحمد با اشاره به اینکه امروز بیش از ۸۰ نفر به ما در زمینه‌های مختلف مراجعه کرده بودند گفت: در زمینه آب مناطق عشایری مشکلاتی وجود دارد همچنین معارضات زمین‌های خیابان ۴۵ متری زیرتل تقاضای آب برق و گاز برای ساخت و سازهای اطراف شهر یاسوج، تقاضای تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و مسکوت مانده کمیته زیربنایی و کمیسیون ۹۹ و اعتراض به برخی از آرای صادره در کمیسیون‌ها، مشکل رانش زمین در مناطقی از بهرام بیگی و تسریع در راه روستایی چال شاهین لوداب و تعیین تکلیف راه تنگ تا مرادی از جمله درخواست‌هایی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: موضوع دفع آب‌های سطحی شرف آباد، کوی میلاد و محله بختیاری‌ها را داشتیم و همچنین پیگیری حل مشکل دفع فاضلاب شهرک امام حسین یاسوج که دستور پیگیری به شهرداری و آبفا و سایر دستگاه‌های مربوطه داده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.