پیمان خزلی تهیه کننده «شبکه اربعین نوجوانی» به پویش نذر نان که در این برنامه راه اندازی شده است، اشاره و بیان کرد که این پویش با استقبال زیادی مواجه شده است.

نوجوانان راوی اربعین شدند/ پویش نذر نان به ۶۰۰ هزار رسید

به گزارش قدس آنلاین، پیمان خزلی تهیه کننده برنامه «شبکه اربعین نوجوانی» که در ایام اربعین روی آنتن شبکه امید رفت درباره فضای این برنامه و بازخوردهای آن گفت: «شبکه اربعین نوجوانی» نگاه متفاوتی به اربعین داشت و روایت های نوجوانان را از مسیر پیاده روی اربعین پخش کرد. ما در این برنامه سعی کردیم نوجوانان را با اخبار و نکات مهم در پیاده روی اربعین آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه مهمانان از میان خود نوجوان انتخاب شدند یادآور شد: روایتگرانِ نوجوانی که سال های قبل تجربه پیاده روی اربعین را داشتند در این برنامه حضور پیدا می کنند و همچنین بهترین گروه های سرود نوجوان مهمان برنامه هستند.

خزلی با اشاره به پویش هایی که در برنامه برگزار شد، توضیح داد: ۲ پویش را در قالب این برنامه پیش بردیم که بازخورد خیلی بالایی هم دریافت کردیم. برای اولین بار در شبکه امید پویشی برای نذر نان راه اندازی شد و ‌از مخاطبان خواستیم به هر تعدادی که در توانشان‌ است، به نیت امام حسین (ع) نان تهیه کنند و بین نیازمندان پخش کنند که در سامانه پیامکی تعداد آن را اعلام کردند. این پویش تا الان بیش از حد تصور ما اقبال پیدا کرد و به حدود ۶۰۰ هزار نان رسیده است که البته تا شب شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

این تهیه کننده برنامه های نوجوان با اشاره به اینکه بخشی از این پویش ها در راستای فرهنگسازی و ترویج منش اخلاقی نوجوانان امروز است، بیان کرد: پویش دیگری هم داشتیم که در آن از نوجوانان خواستیم به ما اعلام کنند چه اقدام یا اخلاق منفی را حاضر هستند به خاطر امام حسین (ع) کنار بگذارند و چه کار مثبتی‌ را فقط به خاطر امام حسین (ع) انجام می‌دهند.

خزلی در ادامه با اشاره به بخش های مختلف برنامه ابراز کرد: در بخش هایی از برنامه با گزارشگران در کربلا ارتباط می گرفتیم و از این طریق هم سعی داشتیم موضوعات و اتفاقات مرتبط با نوجوانان را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به علاقه نوجوانان به امام حسین (ع) بیان کرد: نوجوانان یک علاقه قلبی و دلی به امام حسین (ع) دارند و اگر آنها را از طریق دغدغه ها و سوالات خود با فرهنگ و مسیر حسینی آشنا کنیم این علاقه به پیوندهای عمیق تر بدل می شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی‌ پیمان خزلی، کارگردانی علیرضا اسکندریان‌ و سردبیری ریحانه خورسندی به تولید رسیده است. قدسیه صالحی، محمد صادق‌ تربتیان و عمید صادقی پور مجریان برنامه هستند. همچنین مهدی حبیبی فر دستیار و امیر کوثرطلب مدیر تولید برنامه است.

برنامه «شبکه اربعین نوجوانی» از هشتم شهریور ماه هرشب از ساعت ۱۸ به صورت مستقیم از شبکه امید روی آنتن رفت که با محوریت حضور و روایت نوجوانان در سفر به کربلا و اتفاقات جالب در مسیر راهپیمایی اربعین به پخش رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.