معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از ارائه خدمات پزشکی و پرستاری به زائران دهه پایانی صفر با راه‌اندازی موکب درمانی مراکز پزشکی در عرصه میدان شهدا خبر داد.

راه‌اندازی موکب درمانی مراکز پزشکی شهرداری مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد با بیان اینکه موکب درمانی این مرکز با با نام دارالشفاء امام رضا (ع) به ارائه خدمات می‌پردازد، اظهار کرد: خرسندیم که طبق سنوات گذشته افتخار خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین و ارادتمندان اهل بیت را دارا هستیم.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر، با همکاری معاونت فرهنگی منطقه ۲ و بسیج جامعه پزشکان از امروز تا پایان ماه صفر تلاش می‌شود تا خدماتی در خور حریم امن رضوی به زائران ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته طی ۳ روز و با حضور ۵۴ نفر از پزشکان و پرستاران به ۳ هزار نفر از زائرین خدمات ارائه شده است، ادامه داد: در این راستا امسال نیز با تشکیل ستاد هماهنگی، ارائه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی به صورت ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده است.

زوکی‌نژاد ابعاد موکب درمانی مراکز پزشکی را بالغ بر ۵۰۰ مترمربع با طرح مسقف عنوان کرد و افزود: واحدهای داروخانه، تریاژ، پزشکی، پرستاری، ماساژ درمانی در دو بخش خواهران و برادران با مجموع ۲۰ تخت آماده ارائه خدمات به زائران است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به نیاز سنجی انجام شده در سال گذشته، امسال واحد سرم‌تراپی به واحدهای موکب دارالشفاء امام رضا (ع) اضافه شده است.

وی اعزام ۲۴ نفر از زائرانی را که سال گذشته نیاز مداوا در بیمارستان را داشتند، مورد توجه قرار داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل درمانی در کنار دارالشفا امام رضا (ع) مستقر تا در صورت لزوم بیماران را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.