معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بهترین راه معرفی شهدا را هنر خواند و گفت: قرارداد ۵ فیلم سینمایی امسال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت بسته شده است.

قرارداد ۵ فیلم سینمایی در حوزه ایثار و شهادت بسته شد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد صادق هاشمی در همایش فعالان مردمی و جهادی استان فارس گفت: اگر هنرمندان با رعایت چارچوب های فنی، اثری در حوزه ایثار و شهادت تولید کنند از آن اثر حمایت می شود.

وی با بیان اینکه قرارداد ۵ فیلم سینمایی امسال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت بسته شده است، افزود: بهترین راه معرفی شهدا هنر است. مانند ساخت مستند، شعر ، کتاب، سرود و فیلم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: باید کارهای فرهنگ ایثار و شهادت برون سپاری شود و به برنامه های خوب در حوزه ایثار و شهادت بودجه داده می شود.

قرارداد ۵ فیلم سینمایی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت بسته شد
سید محمد صادق هاشمی

وی تاکیدکرد: چاره ای نداریم جز اینکه دستمان را به سوی گروهای مردمی و فعالان فرهنگی دراز کنیم.

هاشمی افزود: گروهای های مردمی و حلقه های میانی را باید برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعال کرد و این سبب می شود ما در سفر به استان های مختلف برای ارتقای حوزه فرهنگی ایثار و شهادت با این افراد جلسات گفت وگو و بحث و تبادل نظر برگزار کنیم.

وی از فعالان حوزه فرهنگی خواست پیشنهادات، دغدغه ها و نیازهای خود را برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کنند.

هاشمی در پاسخ به برخی مطالبات جانبازان و فعالان فرهنگی و خادمان خانواده شهدا گفت: به ایثارگران کارت خدمات داده می شود تا هر ایثارگر بتواند سالانه تا سقف معین از آن استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.