۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 914483

مدیران استقلال در مقطعی به خاطر فشار هواداران فرهاد مجیدی را به جواد نکونام ترجیح دادند.

پشت پرده مربیگری مجیدی در استقلال چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، در مقطعی که سردار آجورلو مدیر عامل استقلال بود بدش نمی آمد با جواد نکونام کار کند اما محبوبیت فرهاد مجیدی باعث شد تا سردار او را انتخاب کند.جواد نکونام دوشنبه شب با کنایه به علی خطیر گفت من زمان مدیریت سردار آجرلو از استقلال پیشنهاد داشتم اما اشتباه کرده و این پیشنهاد را رد کردم.

حالا جواد نکونام هم با حسرت از آن روزها یاد می‌کند و نکته مهم حرف‌های او این است که نشان می‌دهد استقلال در زمان سردار آجورلو قبل از اینکه به فرهاد مجیدی پیشنهاد مربیگری بدهد به او پیشنهاد داده بود اما جواد به هر دلیلی ترجیح داد در آن مقطع سرمربی استقلال نشود و حالا می گوید اشتباه کردم. البته جواد نگفت چرا فولاد را به استقلال پرمهره که رفیقش هم مدیرعاملش بود، ترجیح داد؟

او حالا در شرایطی قبول مسئولیت کرده که استقلال دچار بحران مالی زیادی است و همان‌طور که می‌دانید در جذب بسیاری از بازیکنان مورد نظر جواد ناکام مانده است.البته علی خطیر هم تلاش‌های خود را انجام داده اما اختلافات طرفین کاملاً آشکار است به طوری که جواد می‌گوید برای خرید بازیکن خارجی من پول نداشتند اما خودشان می‌خواستند بازیکن خارجی بیاورند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.