حانیه حسینی یکی از بانوان نمونه عشایر سربیشه است که در دیدار مردم خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری حضور داشت.

دیدار با رهبر؛ آرزوی بانوی عشایر که هنگام موکب‌داری اربعین برآورده شد

به گزارش قدس آنلاین، حانیه حسینی درباره سفر به تهران و دیدار با رهبری گفت: روز اربعین هنگامی که داشتم در موکبی که برپا کرده بودیم به عزاداران خدمت می‌کردم از تلویزیون دیدار دانشجویان را با رهبر معظم انقلاب تماشا می‌کردم و همان جا از صاحب اصلی آن موکب خواستم ای کاش می‌شد من نیز ایشان را از نزدیک می‌دیدم.

حسینی ادامه داد: در عین ناباوری، چند ساعت بعد با من تماس گرفتند و گفتند برای دیدار با رهبری قرعه به نام من افتاده است. تا لحظاتی از شدت شوق نمی‌توانستم صحبت کنم.

این بانوی عشایر خراسان جنوبی گفت: با اینکه اتوبوس ما دیر به محل دیدار رسید و این نگرانی به وجود آمده بود که شاید در ردیف‌های آخر قرار بگیریم اما جالب اینجاست که من اولین کسی بودم که این توفیق نصیبم شد که وارد حسینیه محل دیدار با رهبری معظم بشوم و در ردیف اول بنشینم و این موجب تعجب همه شده بود.

حسینی با بیان اینکه عشایر همیشه پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این را حقیقتاً ثابت کرده‌اند، درباره احساسش در دیدار با رهبر انقلاب گفت: این دیدار سراسر بغض و اشک و اشتیاق بود. اینکه تمام دردهایم تسکین یافت و جانی تازه همراه با اندیشه‌های جدید برای مقابله با مشکلات پیدا کرده‌ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.