دبیر پنجمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی گفت: ۵۵ اثر از تولیدات فیلمسازان این استان آماده نمایش در پنجمین جشن سینمای سیمرغ در هفته آینده شدند.

۵۵ اثر از تولیدات سینمای خراسان رضوی برای «جشن سیمرغ» آماده شدند

به گزارش قدس خراسان، سید وحید سید حسینی اظهار کرد: از زمان اعلام فراخوان پنجمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی در ۱۹ تیرماه امسال تا پایان ۱۲ مردادماه، در مجموع ۱۱۶ اثر از تولیدات سینمایی استان به دبیرخانه این جشن رسید که پس از بررسی آثار ۵۵ اثر برای نمایش در این جشن انتخاب شد.

دبیر پنجمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی گفت: ۵۵ اثر مزبور در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۲۶ و ۲۷ شهریورماه) توسط داوران بررسی می‌شود تا بهترین آثار انتخاب شود، سپس همه فیلم‌های مزبور در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده (۲۷، ۲۸ و ۲۹ شهریورماه) در سه نوبت صبح، ظهر و شب در پردیس سینمایی پارک بازار مشهد به نمایش عمومی درمی‌آید.

وی بیان کرد: مراسم پایانی این جشن همزمان با دومین جشن استانی مهر سینمای ایران در روز چهارشنبه هفته آینده، ۲۹ شهریور ماه در مشهد برگزار خواهد شد و بهترین آثار این دوره از رقابت‌ها اعلام و به آنان جوایزی اعطا می‌شود.

حسینی در خصوص تولیدات فیلم کوتاه گفت: امسال ۱۰ اثر فیلم کوتاه از فیلمسازان جوان استان خراسان رضوی توسط این انجمن حمایت مالی شده و ۳۵ اثر هم به لحاظ تجهیزات مورد حمایت قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.