رئیس پلیس راهور مشهد از آغاز طرح محدودیت تردد و توقف خودروها در معابر منتهی به حرم رضوی به مدت ۳ روز خبر داد.

آغاز محدودیت تردد و توقف خودروها در اطراف حرم رضوی از فردا

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ عباس عابدینی در رابطه با تمهیدات ترافیکی در ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: در خیابان‌های امام رضا، شیرازی، طبرسی، نواب صفوی و همچنین خیابان‌های آیت الله بهجت و آیت الله خزعلی، محدودیت‌ها آغاز خواهد شد. از عصر فردا چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه حدود ساعت ۱۳ به بعد، محدودیت تردد و همچنین در ساعات پایانی فردا نیز محدودیت توقف در کلیه معابر به سمت حرم مطهر نیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور مشهد افزود: حتما شهروندان به تذکرات همکاران ما توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ چراکه به دنبال آرامش و آسایش شهروندان و ایمنی معابر هستیم. به هیچ عنوان از اذیت و آزار دیگران خوشحال نمی‌شویم و استقبال نمی‌کنیم. سعی ما این است که رضایت حداکثری شهروندان و برگزاری بهتر و ایمن‌تر این مراسم را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های توقف وسایل نقلیه مستلزم عدم پذیرش پارکینگ‌های زیرگذر حرم مطهر خواهد بود، تصریح کرد: بنابراین شهروندان به نکاتی که در بنرهای نصب شده در طول معابر که توسط شهرداری اطلاع رسانی خواهد شد توجه ویژه‌ای داشته باشند و از توقف خودروهای خود در حاشیه معابر یاد شده و همچنین توقف یا عدم خروج خودروهای خود در پارکینگ‌های زیرگذر بعد از آغاز طرح عنوان شده پرهیز داشته باشند. شهروندان قبل از شروع ساعت اجرای طرح حتما خودروهای خود را از معابر و پارکینگ‌های زیرگذر حرم خارج کنند که تا سه روز اجرای مراسم خودروها امکان خروج از پارکینگ را نخواهند داشت.

عابدینی با تاکید بر اینکه محدودیت تردد و توقف از فردا آغاز و تا پایان روز شنبه، ۲۵ شهریور ماه به هیچ عنوان کنسل نخواهد شد، اضافه کرد: ممکن است این محدودیت‌ها تا ساعاتی از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه نیز برقرار باشد. محدودیت در خیابان‌های دیگر نخواهیم داشت مگر اینکه حجم تردد و حضور عابرین به شدت بالا باشد تا محدودیت‌ها به خیابان ۱۷ شهریور کشیده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.