رئیس پلیس سایبری کشور گفت: در ۵ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۱۹۵۰ میلیارد ریال، معادل ۳۵ درصد از ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در پلیس فتا حفظ و زمینه عودت وجه به مالباختگان فراهم شده است.

برگشت۱۹۵۰ میلیارد ریال وجوه سرقتی به حساب مالباختگان سایبری
سردار وحید مجید، رئیس پلیس سایبری کشور با تشریح مجموعه اقدامات انتظامی ارائه شده به هموطنان در پلیس فتا، اظهارداشت: برابر اقدامات صورت گرفته از سوی واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸۵۰۵ فقره پرونده مجرمانه کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منعکس شده است.

وی گفت: در ۵ ماهه سال جاری بیش از ۱۹۵۰ میلیارد ریال، معادل ۳۵ درصد از ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در پلیس فتا حفظ و زمینه عودت وجه به مال باختگان پس از سیر مراحل قانونی فراهم شده است.

این مقام ارشد نظامی افزود: در جهت ایجاد رضایتمندی به شهروندان گرامی و در راستای تسریع بهره‌مندی از خدمات انتظامی سایبری پلیس فتا در سراسر کشور ۳۰۸ پایگاه پلیس فتا در مراکز استان و شهرستان‌های کشور مشغول به ارائه خدمات به هموطنان عزیز بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.