مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با حضور مردم متدین و انقلابی اجتماع بزرگ عزاداران امام رضا(ع) در شهر قزوین برگزار می‌شود.

اجتماع عزاداران امام رضا(ع) در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران امام رضا(ع) در قزوین، اظهار کرد: اجتماع بزرگ عزاداران امام رضا(ع) روز شنبه ۲۵ شهریور و در روز آخر ماه صفر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان میرعماد به سمت امامزاده حسین (ع) با محوریت شورای هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و با پشتیبانی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: از عموم مردم متدین و انقلابی شهر قزوین و شهرهای اطراف قزوین دعوت می‌کنیم در این مراسم شرکت کنند و ارادت و محبت خود به خاندان اهل‌بیت و امام رضا(ع) را اعلام کنند.

وی در پایان با بیان اینکه حضور مردم در این مراسم پیام معناداری را برای دشمن خواهد داشت، گفت: این اجتماع نشان خواهد داد که مردم متدین و انقلابی استان قزوین پای کار انقلاب و نظام و پرچم عزاداری اهل بیت(ع) محکم خواهند ایستاد و توطئه‌هایی که دشمنان برای این کشور داشته و دارند به نتیجه نخواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.