مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: بر اساس نظر کارشناسان همزمان با روزهای پایانی ماه صفر مصرف بنزین در جنوب خراسان رضوی رشد بیش از ۲۰ درصدی داشته است.

رشد بیش از ۲۰ درصدی مصرف بنزین در روزهای پایانی ماه صفر

به گزارش قدس خراسان، جواد بلندی از رشد ۱۷ درصدی مصرف بنزین در مردادماه و پیک ایام مسافرت خبر داد و اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان همزمان با روزهای پایانی ماه صفر مصرف بنزین در جنوب خراسان رضوی رشد بیش از ۲۰ درصدی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه افزود: با توجه به پیش‌بینی بسیار بالای ترددها در این روزهای پایانی ماه صفر و تعطیلات پایان تابستان از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم با حضور میدانی در جایگاه‌های سوخت و تأمین فراورده مورد نیاز از مبادی اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سوخت مورد نیاز با نفتکش از مبادی تأمین انجام می‌شود، عنوان کرد: بازدیدها و کنترل‌ها به صورت شبانه‌روزی و ویژه به خصوص در روزهای پایانی ماه صفر انجام می‌شود.

بلندی اظهار کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند، خوشبختانه شرایط بسیار خوب و حوزه سوخت‌رسانی از همه نظر آمادگی کامل دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه مورد و مشکلی در خرابی سامانه‌ها و موارد فنی وجود ندارد، گفت: کارت آزاد در تمامی جایگاه‌های مسیر زائران به خصوص برای کسانی که به هر دلیلی دسترسی به کارت سوخت شخصی ندارند، وجود دارد.

وی از برپایی موکب‌های عزاداری در تعدادی از جایگاه‌های مسیر برای خدمت‌رسانی به مردم و زائران خبر داد و افزود: امیدواریم تمامی زحمات مورد رضای حق‌تعالی قرار گیرد.

بلندی عنوان کرد: این منطقه، به رغم افزایش ۱۶ درصدی انواع فرآورده‌های نفتی در ۵ ماهه نخست امسال و رشد ۱۷ درصدی مصرف بنزین در پیک ایام مسافرت در مردادماه امسال، ناوگان حمل و نقل منطقه ضمن تأمین سوخت مصرف حوزه عملیاتی منطقه در جنوب خراسان رضوی، با استفاده از یک ۱۷۴۷ سرویس نفتکش، نزدیک به ۵۳ میلیون لیتر سوخت سایر مناطق را حمل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.