منابع خبری از حمله سایبری علیه شبکه راه‌آهن رژیم صهیونیستی خبر دادند.

راه آهن رژیم صهیونیستی این بار هدف حمله سایبری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، یک گروه ناشناس که نام خود را «انتقام‌گیرندگان سایبری» نهاده است، شبکه راه‌آهن رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

این گروه اعلام کرد که از سال ۲۰۲۰ تاکنون حملات سایبری متعددی علیه زیرساخت‌های شبکه راه آهن رژیم صهیونیستی انجام داده است و اگر این رژیم به جنایت‌هایش در سرزمین های اشغالی ادامه دهد، ضربات ویرانگری به زیرساخت‌هایش وارد خواهد ساخت.

این گروه در اواخر جولای نیز تصاویری از حملات سایبری متعدد علیه زیرساخت‌های حیاتی رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر از جمله حمله به گروه پتروشیمی «بازان» منتشر کرده بود.

گروه «بازان» بزرگ‌ترین شرکت پتروشیمی در سرزمین‌های اشغالی به شمار می رود، زیرا بخش زیادی از صادرات صنعت پتروشیمی رژیم صهیونیستی به اروپا و آمریکا توسط این شرکت انجام می‌شود. این گروه در فوریه گذشته نیز با حمله به یکی از پالایشگاه‌های اسراییل در عملکرد آن اختلال ایجاد کرده بود.

این گروه همچنین اعلام کرد که در سال های ۲۰۲۱ و۲۰۲۲ چهار بار تاسیسات رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده است و تصاویری از جزئیات این حملات و ایجاد اختلال در عملکرد این تاسیسات منتشر کرد.

این گروه سایبری همچنین تصاویر و ویدیوهایی منتشر کرد که نشان می‌دهد در دسامبر ۲۰۲۲ ترانسفورماتورهای توزیع برق وابسته به شرکت «کرمل» در حیفا را هدف قرار داده و به آتش کشیده است.

رسانه های صهیونیستی اخیرا نیز اعلام کردند که هکرهای ایرانی بیش از ۳۰ شرکت صهیونیستی که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند را مورد هدف قرار دادند.

در چند ماه اخیر چندین بار پایگاه‌های اینترنتی مراکز مختلف رژیم صهیونیستی به صورت روزانه هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

شکنندگی رژیم صهیونیستی در مقابل این موج حملات سایبری به حدی بوده که حتی حساس‌ترین سایت های آن از جمله سایت‌های دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد و همچنین کِنست (پارلمان این رژیم) نیز هک شدند.

با وجود حملات گسترده و ادامه دار سایبری علیه رژیم صهیونیستی، اما این رژیم همواره بسیاری از اطلاعات مربوط به ماهیت این حملات را پنهان و همزمان تلاش می کند که خود را برخوردار از توانمندی دفاعی سایبری معرفی کند تا از این طریق از یک سو جلوی حملات مشابه به خود را گرفته و از سوی دیگر وجهه خود را به عنوان یک رژیم توانمند در منطقه حفظ کند.

با این حال، گستره حملات اخیر و تاثیر آن در محافل داخلی رژیم صهیونیستی نشان از میزان دغدغه و نگرانی های شدیدی دارد که مقامات رژیم صهیونیستی در سایه ناتوانی خود با آن روبرو هستند و هر روز نیز بر دامنه این حملات و به تبع آن نگرانی ها افزوده می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.