وزیر دفاع با اشاره به کمک های این نهاد به صنعت خودروسازی گفت: در خیلی از زمینه ها به خودروسازی کمک کردیم و به این کار هم ادامه خواهیم داد.

وزیر دفاع: کمک به صنعت خودروسازی را ادامه خواهیم داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره مطالبه مخاطبان این خبرگزاری برای کمک وزارت دفاع به صنعت خودروسازی گفت که در خیلی از زمینه ها به صنعت خودروسازی کمک کردیم و به این کار هم ادامه خواهیم داد.  

محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مورد اقداماتی که وزارت دفاع ذیل تفاهمنامه با وزارت صمت برای به کمک به این حوزه انجام داده است، گفت: در ارتباط با حوزه خودروسازی همیشه اعلام آمادگی کرده‌ایم حاضریم به این حوزه کمک کنیم اما حتما باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

وی افزود: تلاشمان این است که در بخش خودورسازی در حوزه های گلوگاهی یعنی حوزه هایی که ممکن است صنعت کشور نتواند در آن فعال باشد از سرریز فن‌آوری‌ها و توانمندی‌هایمان حتما کمک کنیم.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون کمکی هم به این حوزه شده است یا خیر، افزود: بله، در بحث سنسورها، ترمز و... کمک کردیم و به گونه‌ای هم کمک می‌کنیم که بخش خصوصی بتواند کار را ادامه دهد یعنی شرایط به گونه‌ای پیش نرود که احساس رقابت با وزارت دفاع شکل بگیرد، وزارتخانه در این حوزه‌ها کمک خواهد کرد ولی به هیچ وجه واردِ آن  نمی شود. در خیلی از زمینه ها کمک کردیم و به این کار هم ادامه خواهیم داد.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.