۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 915791

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد.

نرخ سرویس مدارس همدان ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،محمود حضرتی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: تهیه و تعیین نرخ نامه سرویس مدارس بر عهده مدیریت شهری است و نرخ مصوب سرویس مدارس تیرماه امسال از سوی شورای اسلامی شهر همدان اعلام و تلاش شد تعرفه منطقی باشد تا خانواده‌ها و رانندگان دچار مشکل نشوند.

وی افزود: تاکنون ۲۰۵ راننده متقاضی سرویس مدارس در سامانه ثبت‌نام شدند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه به بیش از یک‌هزار راننده برسد.

حضرتی ادامه داد: درحال حاضر شش شرکت ۱۸۲۸ ,۱۸۳۳, ۱۸۲۱, ۱۸۱۷, ۱۸۱۰ و شرکت جهان‌نمای شلمچه برای سرویس مدارس شناسایی و به این معاونت معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل دانش‌آموزان برعهده آموزش‌وپرورش و اشخاص حقیقی و حقوقی است افزود: و ما به سهم خود با برگزاری جلسات مختلف تلاش کردیم نرخ مصوب سرویس مدارس پیش از شروع مدارس اعلام شود و خوشبختانه این نرخ تیرماه سال جاری از سوی شورای اسلامی شهر اعلام شد.

- معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: نرخ سرویس مدارس شهر همدان در سال تحصیلی ١۴٠٢ - ١۴٠٣ به صورت ماهیانه و رفت‌ و برگشت برای یک تا پنج کیلومتر برای خودروهای سواری ۶۵۰ هزار تومان، کرایه رفت‌وبرگشت برای خودروهای ون ۵۵۰ هزار تومان و کرایه رفت‌وبرگشت برای خودروهای مینی بوس ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

حضرتی ادامه داد: داشتن بیمه‌نامه مکمل دانش‌آموزان و معاینه فنی برای خودروهای متقاضی سرویس مدارس الزامایست و خودروهایی که فاقد برچسب سرویس مدارس باشند، پلیس راهور مانع تردد آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شماری از رانندگان با آموزش و پرورش قرارداد نداشتند که همین موضوع باعث افزایش شدید قیمت‌ها شده بودگفت: طبق بند (چ ماده یک) آیین‌نامه اجرایی؛ اداره کل آموزش‌ و پرورش و انجمن اولیا و مربیان باید برای کنترل قیمت‌ها با راننده قرارداد ببندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.