۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 915826

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، بصیرت ملت را عامل مهمی در خنثی نمودن فتنه‌ها و حوادث اخیر کشور برشمرد.

بصیرت مردم فتنه‌های اخیر را خنثی کرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال شرق، حجت الاسلام محمد عدیده در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا اظهار کرد: ملت ایران در فتنه‌های اخیر حاضر نشد پشت سر فتنه گران قرار گیرد و این امر موجب ناکامی دشمنان شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: فتنه گران موکب و پرچم مقدس امام حسین (ع) در مشهد را به آتش کشیدند و در شهرهای مختلف ده‌ها شهید مدافع امنیت را به فجیع‌ترین صورت ممکن به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دشمن اخیراً در مرحله جدید وارد فاز جسارت به مقدسات شدند افزود: دشمنان مساجد و حسینیه‌ها و قرآن را به آتش کشیدند در حالی که مردم ما جان خود را برای دفاع از دین و مقدسات می‌دهند و حاضر نیستند در صف این افراد نادان قرار گیرند.

عدیده بیان کرد: پارسال هم دشمن فتنه دیگری در سر داشت که با مرگ مهسا امینی فتنه شأن جلوتر از موعد شکل گرفت. اغتشاشگران با صحنه سازی و کشته سازی بر علیه نظام برخواستند و در این جریان بسیاری از نیروهای انتظامی و بسیجیان به شهادت رسیدند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: همراهی نکردن مردم در اغتشاشات اخیر و حضور حماسی و به موقع مردم در صحنه‌های انقلاب بخصوص راهپیمایی با شکوه اربعین و مراسم تشییع شهدای وطن باعث شکست نقشه دشمنان شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مشکلات معیشتی و اقتصادی قرار دارند افزود: این عامل موجب نشد تا مردم پشت سر فتنه گران آدم کش قرار گیرند و خودشان را از صف اغتشاشگران جدا کردند.

عدیده افزود: مسئولان باید مشکلات مردم را ببینند و برای حل آنان چاره اندیشی کنند، چرا که ملت با عظمتی در طول تاریخ همانند ملت ایران سراغ نداریم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: مردم ما مشکلات معیشتی دارند، اما از اغتشاش کردن فاصله می‌گیرند و اهل اینگونه مسائل نیستند.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کتاب بصیرت است و معرفت افزایی جلوی فتنه‌ها را خواهد گرفت، گفت: دشمن شناسی، بصیرت افزایی و توجه نکردن به شایعات باعث می‌شود در دام فتنه گران گرفتار نشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.