۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 915950

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین بیش از ۰.۲ درصد بالا رفت و از ۲۶ هزار و ۵۹۰دلار عبور کرد.

افزایش نسبی قیمت بیت کوین در بازار جهانی

‌به گزارش قدس انلاین به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۰.۲۶ درصد بالا رفت و به ۲۶ هزار و ۵۹۱ دلار رسید.

این قیمت نسبت به هفته پیش بیش از ۳ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار جهانی بیت کوین را به ۵۱۸ میلیارد دلار رسانده است. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۴۴ هزار بیت‌کوین به ارزش ۶.۵ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های استخراج شده در  جهان هم از ۱۹ میلیون و ۴۸۸ هزار عدد گذشته است.

برخلاف بیت کوین، اما اتریوم ۰.۲ درصد پایین آمد و هم اکنون با قیمت ۱۶۳۲ دلار دست به دست می‌شود. قیمت ریپل هم ۰.۶ درصد ریخت و به ۰.۴۹۷ دلار عقب نشینی کرد. قیمت دوج کوین نیز کمی کاهش یافت و هم اکنون ۰.۰۶۲ دلار دست به دست می‌شود.

افزایش نسبی قیمت بیت کوین در بازار جهانی

برنده بازار امروز اما ارزی به نام تون‌کوین بود که ۱۰ درصد رشد کرد و هم اکنون ۲.۴۵ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود. قیمت این ارز مجازی در هفته گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته و توانسته خود را در جمع ۱۰ ارز برتر بازار جا کند.

البته به‌طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی در معاملات امروز کمی رشد کرد و به ۱۰۶۰ میلیارد دلار رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده که نسبت به دیروز ۳۲ درصد کاهش یافته است.

پایان پیام/‌

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.