۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 916034

مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه ارتباطات سیار و اجرای فیبرنوری و باند پهن بزودی بخش بلده شهرستان نور در زمره نقاط سبز ارتباطی قرار خواهد گرفت.

بلده نور، نقطه سبز ارتباطی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نوروزی اظهار کرد: این مهم در اثر وفاق و همدلی قابل تحسین میان اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات مازندران و با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه ارتباطات سیار شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در پی سفر دکتر حسینی‌پور استاندار مازندران به شهرستان نور، اولویت نخست اجرای فیبر نوری در بخش بلده این شهرستان ابلاغ شد.

مدیر مدیر مخابرات منطقه مازندران در این خصوص گفت: با هماهنگی و مجوز اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سالجاری پروژه فیبر نوری بخش بلده شهرستان نور به طول ۹۳ کیلومتر در اولویت نخست فاز اجرایی قرار گرفت که تاکنون چهل کیلومتر آن اجرا و مابقی نیز در حال اجرا است.

نوروزی افزود: بزودی واگذاری اینترنت پرسرعت(سرویس FTTH) در بعضی از روستاهای این بخش در قالب پروژه نجما آغاز می شود.

وی ادامه داد: پایش کامل روستاهای بخش بلده با نصب، راه‌اندازی و ارتقا تکنولوژی ۹ سایت جدید این منطقه، نمونه همدلی و همکاری تنگاتنگ اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات منطقه مازندران است.

او تاکید کرد: اتصال ۱۱ روستای منطقه بلده به شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم توسط مخابرات منطقه مازندران، مدیون هماهنگی و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات استان است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.