خانواده شهیدان سرهنگ دوم "حسن طاهری" و ستوان دوم "سجاد زارع مقدم" از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در نهبندان با عزیزان خود وداع کردند.

وداع خانواده شهدای انتظامی در نهبندان

به گزارش قدس آنلاین، این ۲ شهید مبارزه با مواد مخدر جمعه شب ۲۴ شهریور در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ در محور نهبندان به بیرجند دچار حادثه شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

خانواده شهدای انتظامی دیشب و امروز (دوشنبه) در نهبندان با پیکرهای شهدا وداع کردند تا بر دستان مردم قدرشناس این دیار راهی خانه ابدی شوند.

مراسم تشییع شهدای انتظامی استان خراسان جنوبی در مصلی امام علی (ع) شهر نهبندان با حضور باشکوه مردم و مسئولان در حال برگزاری است.

ابراز همدری فرمانده انتظامی خراسان جنوبی

پیکر پاک شهیدان مدافع امنیت، سرهنگ دوم "حسن طاهری" و ستوان دوم"سجاد زارع مقدم" از محل مصلی امام علی (ع) به سمت چهارراه معلم شهر نهبندان بر دوش مردم شهید پرور تشییع می‌شود.

پس از تشییع شهدا در شهرستان نهبندان، شهید "سجاد زارع مقدم " برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان قاینات انتقال خواهد یافت که مراسم تشییع این شهید والامقام ساعت ۱۳ امروز در شهر قاین از محل مسجد جامع به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

همچنین پیکر شهید سرهنگ دوم "حسن طاهری" به زادگاهش شهرستان گناباد استان خراسان رضوی منتقل می‌شود.

۲ نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان، جمعه شب (۲۴ شهریور) حین گشت زنی، تامین امنیت جاده و پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر دچار حادثه شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین در این حادثه ستوان‌یکم "رستم تنگسار" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    این یک سیاست آمریکا هست مواد مخدر رایگان بدست قاچاقچیان با سرکردگی طالبان در ایران را انداختن یک فروپاشی جدید در نظام بیندازند به نظرم ریس جمهور کشورمان را آنالیز کردن می‌دانستن ریسی با مواد‌مخدر در ایران بشدت مخالفت هستش ما باید بر خلاف آمریکا جنگ با قاچاقچیان در خود افعانستان داشته باشیم نه در کشور خودمون این میشوید ضد سیاست آمریکا ی چرا مثل موش گربه در ایران با هم دیگردرگیر بشیم باید ریشه روخوشک کرد مگر جون افغانیا از جون این همه هم وطن نظامی بهتر هستش چرا چرا ما این همه بی تجربه داریم عمل می‌کنیم