باشگاه پرسپولیس برای استقبال از کاروان فوتبال النصر، اتوبوسی را تدارک دیده است که به رنگ اصلی این باشگاه یعنی زرد است و لوگوی آن باشگاه و لیگ قهرمانان نیز روی آن نقش بسته است.

اتوبوس یاران رونالدو در تهران: رنگ زرد با لوگوی النصر

، از جمله مسوولیت‌های باشگاه‌های میزبان در رقابت‌های لیگ قهرمانان، تامین خودروهای مورد نیاز تیم میهمان از جمله اتوبوس حامل اعضای تیم، خودرو تشریفات، کامیونت برای حمل بار و ون است.

در این ارتباط پرسپولیس برای میزبانی هر چه بهتر اقداماتی را فراتر از مسوولیت‌های خود انجام داده است که از آن جمله باید به در نظر گرفتن ۵ خودروی سواری تشریفات برای رفت و آمد همراهان تیم و مقام‌های ارشد باشگاه است.

همچنین دو اتوبوس تهیه شده است که یکی به رنگ قرمز و دارای لوگوی باشگاه پرسپولیس است که سرخپوشان برای این پیکار با آن رفت و آمد خواهند داشت و دو اتوبوس هم به رنگ زرد و دارای لوگوی باشگاه النصر است. هر دو اتوبوس نشان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را نیز همراه خود دارد.

همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده، نیروی انتظامی اسکورت و برنامه ویژه ای را تدارک دیده است تا عبور و مرور اعضای تیم فوتبال النصر با توجه به اشتیاق دوستداران فوتبال از حضور ستاره‌هایی چون رونالدو، بدون مشکل باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.