۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 916220

در صورت شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس نیز در اقدامی مشابه از باشگاه رقیب شکایت خواهد کرد.

پرسپولیس از استقلال شکایت می‌کند؟

 همان طور که می دانید به جز باشگاه سپاهان که از سوی کمیته انضباطی محکوم شد، پرونده نقل و انتقالاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز به کمیته انضباطی رسید و دو باشگاه پرطرفدار تهرانی در انتظار رای نهایی هستند. هرچند که هر دو باشگاه تاکید دارند قانون سقف بودجه را راعایت کرده اند.

در این میان طی روزهای احیر برخی رسانه ها مدعی شده اند باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است. حتی فرهیختگان در خبری نوشت: علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در جلسه روز سه‌شنبه گذشته کمیته انضباطی، به باشگاه پرسپولیس اعتراض و اعلام کرد این فقط سپاهان نیست که سقف بودجه را دور زده و پرونده نقل و انتقالاتی پرسپولیسی‌ها هم این تخلفات را دربرمی‌گیرد.

این ادعا در حالی از سوی علی خطیر مطرح شد که این نشست، جلسه رسیدگی به پرونده باشگاه سپاهان بود و هیچ ارتباطی به باشگاه پرسپولیس نداشت اما در نهایت پرونده باشگاه پرسپولیس و همین طور باشگاه استقلال نیز به صورت جداگانه مورد رسیدگی‌ قرار گرفت.

حال طی 24 ساعت اخیر خبر شکایت باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس در رسانه ها و همین طور فضای مجازی بازتاب زیادی داشته هرچند که به شکل رسمی این موضوع اعلام نشده است.

پیگیری های طرفداری حکایت از آن دارد در صورت شکایت استقلال از پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس نیز بلافاصله واکنش نشان داده و از باشگاه استقلال بابت رعایت نکردن سقف بودجه نقل و انتقالاتی شکایت خواهد کرد.

به معنای دیگر پرسپولیسی ها تاکید دارند کمتر از باشگاه استقلال در نقل و انقتالات هزینه کرده اند و اگر شکایتی از آن ها انجام شود، پس طبیعی است که آن ها نیز مقابله به مثل کرده و توقع داشته باشند از این باشگاه نیز مثل باشگاه سپاهان کسر امتیاز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.