مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: سیلی که در منطقه حیران جاری شده مسیر ارتباطی ارتباطی اردبیل به – آستارا را بست تا تردد هموطنان در این مسیر به کندی انجام شود.

سیل محور اردبیل‌–آستارا را بست/مسیر جایگزین اردبیل‌-‌سرچم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی خدمتی اظهار کرد: به دنبال جاری شدن سیل در گردنه حیران و منطقه آستارا به لونده، این مسیر بر اثر جاری شدن سیل مختل شده و تردد در آن به سختی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته اداره کل هواشناسی استان هشدار نارنجی صادر کرد تا با توجه به بارش‌ها و تداوم هوای مه‌آلود شرایط آماده‌باش برای نیروهای امدادی و خدماتی رقم بخورد که ما از اولین ساعات جاری شدن سیل در این مسیر، اکیپ‌های راهداری و امدادی را به منطقه اعزام کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: تلاش بر این است تا این راه ارتباطی هر چه سریع‌تر برقرار شود اما به دلیل کندی تردد و ترافیک سنگین در این مسیر از مسافران و رانندگان انتظار می‌رود در صورت عزیمت به تهران و سایر شهرها از محور اردبیل – سرچم تردد کنند.

خدمتی افزود: جاری شدن سیل در این منطقه هیچ‌گونه تلفات جانی به همراه نداشته اما به بخش‌های زیرساختی به ویژه راه و تأسیسات کنار جاده خسارت وارد کرده که به صورت مشترک اکیپ‌های خدمات‌رسان از آستارا و اردبیل به محل عزیمت کردند تا کار امدادرسانی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها در مناطق مختلف استان انتظار می‌رود هموطنان از اتراق و استقرار در حاشیه و کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و زمینه حفظ امنیت و آرامش بیشتر را فراهم کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اضافه کرد: هیچ‌گونه سیلی در شهرهای استان اردبیل در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده ولی بارش‌های خوبی را در شمال استان شاهد هستیم که امیدواریم این بارش‌ها مقدمه‌ای برای شروع سال زراعی پرخیر و برکت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.