معاون آموزشی دانشگاه تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده از دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه تهران در حال دفاع از پایان نامه گفت: فرد مدعی دفاع از پایان‌نامه اصلا دانشجو نیست.

واکنش معاون آموزشی دانشگاه تهران به یک ویدئوی جنجالی

به گزارش قدس آنلاین، یک دانشجوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران که در سال‌های اخیر بارها خبر دستگیری و بازداشت او در شبکه‌های اجتماعی پررنگ می‌شد، یک بار دیگر جنجالی شد؛ اما این بار بخاطر شرکت در جلسه دفاع از پایان‌نامه خود بدون اینکه حتی در ترم مربوطه ثبت‌نام کرده باشد و دانشجو محسوب شود!

ویدئویی از این دانشجوی سابق دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شده است که در حالی که در یک فضای نامعلوم در حال سخنرانی است، به تمجید برخی تجزیه‌طلب‌ها می‌پردازد. این سخنان او با واکنش برخی حاضران در این جلسه مواجه شده است.

پیگیری از روابط عمومی دانشگاه تهران نشان می‌دهد که هر چند این فرد سابق بر این دانشجوی دانشگاه تهران بوده اما از چندی پیش از سوی کمیسیون موارد خاص دانشگاه از تحصیل محروم شده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: بر اساس رأی کمیسیون موارد خاص دانشگاه در تاریخ ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۲، این فرد به دلیل اتمام سنوات مجاز تحصیل و همچنین عدم ثبت نام در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱، از تحصیل محروم شده و از آن تاریخ به بعد دانشجوی دانشگاه تهران محسوب نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.