استاندار خراسان جنوبی گفت: با نقل و انتقال فرهنگیان استان مخالف هستیم و لذا باید از انتقال نیرو به خارج از خراسان جنوبی جلوگیری شود.

مخالفت با انتقال فرهنگیان از خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  جواد قناعت عصر سه شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در آستانه سال جدید تحصیلی باید مساله امیدآفرینی و نشاط را به طور جدی دنبال کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زمان درس باید فقط صرف تدریس شود و معلمان نباید از این زمان برای مسایل حاشیه‌ای استفاده کنند، بیان کرد: اما خارج از وقت درس می‌توان به سوالات دانش آموزان در حوزه‌های مرتبط پاسخ داد.

قناعت با تأکید بر اینکه نیروهای انقلابی و جهادی باید برای پست‌های کلیدی انتخاب شوند، اظهارکرد: مدارس بزرگ باید توسط نیروهای انقلابی، ولایی و با کفایت که جوهره مدیریتی دارند، اداره شود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در دولت قبلی نگاه به تعلیم و تربیت متناسب با سند ۲۰۲۰ بود لذا برخی عقب ماندگی‌هایی در حوزه پرورشی وجود دارد که باید برای جبران آن اقدام اساسی انجام داد.

قناعت بر ساماندهی نیروی انسانی، برگزاری به موقع کلاس‌ها و مدیریت موضوعات مختلف در مدارس تأکید کرد و گفت: با توجه به اقداماتی که در سطح کشور انجام شده، انتظار می‌رود مدیران و معلمان با فضاسازی مثبت به تبیین اتفاقات مثبت در کشور بپردازند.

وی با اشاره به برخی از اتفاقات مثبت در خراسان جنوبی اظهارکرد: راه آهن استان وارد فاز عملیاتی شده و همچنین احداث باندهای دوم، احداث پست برق در نهبندان و طبس، انتقال آب، نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی است که باید برای نوجوانان بیان شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اقامه نماز اول وقت و اردوهای راهیان پیشرفت باید به طور جدی در دستور کار مدارس قرار گیرد افزود: با نقل و انتقال فرهنگیان مخالف هستیم و لذا باید از انتقال نیرو به خارج از استان جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.