فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار از دستگیری ۴ عنصر ضدانقلاب در جریان اقدامات ضدامنیتی در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۴ عنصر ضدامنیتی در روزهای اخیر در شهریار

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ فیاض اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین شهرستان شهریار  در رابطه با دستگیری برخی عوامل ضدامنیتی در روزهای اخیر در این شهرستان اظهار کرد: پیرو سلسله اقدامات فنی و میدانی انجام شده، یکی از اعضای شبکه معاند موسوم به «ارتش مردمی» که اقدام به برقراری ارتباط و ارسال خبرهای جعلی برای سرکرده گروهک تروریستی مذکور کرده بود با دستور مقام قضایی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان شهریار بازداشت شد.

وی افزود: همچنین در ادامه اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه شهرستان شهریار، پس از هماهنگی و کسب اخذ دستور قضایی یکی از مرتبطین سازمان منحوس منافقین نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین شهرستان شهریار ادامه داد: طی روزهای اخیر نیز پیرو اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان شهریار، ۲ نفر از عناصر جریان ضدانقلاب که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، پیش از هرگونه اقدام مخل امنیت با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

سرهنگ اللهیاری افزود: در جریان دستگیری این ۲ عنصر ضدانقلاب، از این افراد تعداد سه قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات جنگی و سه تیغه خشاب سلاح گرم و همچنین تعداد قابل توجهی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این دستگیری‌ها در راستای حساسیت مردم نسبت به امنیت کشور و انقلاب اسلامی و گزارش‌های آن‌ها و اشرافیت اطلاعاتی و رصدهای سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه شهرستان شهریار انجام شده است، گفت: هموطنان گرامی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های مجرمانه و ضد امنیتی مراتب را سریعاً با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.