فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: تعداد ۳ هزار بسته کمک آموزشی و لوازم‌التحریر جهت توزیع بین دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه شده است.

تهیه ۳ هزار بسته کمک آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم ایلام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام عصر چهارشنبه در رزمایش همکلاسی مهربانی ۴ گفت: به همت سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی، تعداد ۳ هزار بسته کمک آموزشی و لوازم‌التحریر با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان جهت توزیع در بین دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه شده است.

وی افزود: همچنین در راستای ایجاد فضای شاد در بین دانش‌آموزان در مناطق محروم در قالب طرح شهید عجمیان با تعداد ۱۵٠ گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و دانش‌آموزی در بیش‌ از ۲۵٠ مدرسه اقدام به مرمت و رنگ‌آمیزی مدارس کرده و تعداد ۲ هزار نیکمت در غالب این طرح رنگ آمیزی شده است. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: همچنین در ابتدای سال گذشته با اعزام بیش‌ از ۲٠ گروه جهادی پزشکی با امکانات کامل پزشکی در بین دانش‌آموزان مدارس روستایی و کم برخوردار حاشیه شهری اقدام به خدمات‌رسانی درمانی شده‌ است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با راه اندازی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت با همکاری اداره کل آموزش و پروش استان ایلام گامی مهم در نشاط آفرینی بین دانش آموزان داشته است.

پایان پیام /

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.