۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 917065

رئیسی در پیامی درگذشت حاجیه خانم حلیمه زاینده‌رودی، مادر شهیدان والامقام علی، محمد، فلاح و لیلا حلوائی را به خانواده محترم این مادر مومنه تسلیت گفت.

تسلیت رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان حلوائی

به گزارش قدس آنلاین به به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم حلیمه زاینده‌رودی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی، محمد، فلاح و لیلا حلوائی تصریح کرد: این بانوی پرهیزگار که چهار فرزند دلبندش به‌دست عوامل رژیم بعثی عراق مظلومانه به شهادت رسیدند، با تأسی به بانوی کربلا حضرت زینب (س)، درد فراق عزیزان خود را با صبوری و استقامت تحمل کرد و نام و یادی نیک از خود بر جا گذاشت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحومه حاجیه خانم حلیمه زاینده‌رودی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی، محمد، فلاح و لیلا حلوائی، موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی پرهیزگار که چهار فرزند دلبندش به‌دست عوامل رژیم بعثی عراق مظلومانه به شهادت رسیدند، با تأسی به بانوی کربلا حضرت زینب (س)، درد فراق عزیزان خود را با صبوری و استقامت تحمل کرد و نام و یادی نیک از خود بر جا گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مادر مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.