سرمربی مس رفسنجان گفت: امروز محکوم به برد بردیم، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم.

الهامی: امروز محکوم به برد بودیم و زود هم به گل رسیدیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، ساکت الهامی در نشست خبری پس از کسب اولین برد در لیگ بیست و سوم، اظهار داشت: بار قبلی شرایط ما با الان متفاوت بود. قول دادم تیم را با هم درست کنیم. در این مدت هم همه دست به دست هم دادند. ان‌شاالله بتوانم جبران کنم. شرایط این تیم همیشه به گونه‌ای بوده که همین وضعیت را داشته است.

وی افزود: دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم. خیلی خوب بازی کردند. به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم. بی دلیل نیست که خیلی ها اعتقاد دارند وحید کاظمی یکی از بهترین داوران ایران است. خودش و گروهش نقصی نداشتند. امروز محکوم به برد بردیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم. طبیعی بود که استرس نبردن و گل نخوردن در وجود بچه ها بود. آلومینیوم حدود 10 دقیقه بازی را در دست گرفت. از دقیقه 35 به بعد بازی متعادل شد. با شروع نیمه دوم ما برتر بودیم اما حریف ما را وادار به عقب نشینی کرد. موقعیت هایی هم روی ضربات ایستگاهی به دست آوردند.

سرمربی مس رفسنجان گفت: ولی موقعیتی که برای ما خطرناک باشد و نوشی صفیانی واکنش خیلی خوبی داشته باشد، نبود. ضربات ایستگاهی و کرنر بود. نوع فوتبال آن ها بازی مستقیم بود. تعویض هایشان هم برای این بود که آوراژ قدی را بالا ببرند. بازیکنان ما هم فوق العاده بازی کردند. برد 2 بر صفر مقابل آلومینیوم کار سختی است. به مجتبی حسینی تبریک می گویم. تیم خیلی خوبی ساخته و برای نباختن فوق العاده است.

ادامه دارد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.