در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی راه‌های ارتباط با بخش‌های مختلف این اداره کل را اعلام کرد.

اعلام راه‌های ارتباط با آموزش و پرورش در آستانه اول مهر

به گزارش قدس خراسان، حسین محمدزاده عنوان کرد: ارتباط مستقیم مخاطبان آموزش و پرورش خراسان رضوی با مدیرکل و روابط عمومی این اداره کل از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۴۸۵ فراهم شده است تا انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنند.

وی ادامه داد: این مخاطبان همچنین می‌توانند از طریق شماره تلفنی۳۲۲۲۲۱۰۲ با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و از طریق شماره تلفن۳۲۲۲۲۱۰۳ با بازرسی اداره کل آموزش و پرورش در ارتباط باشند.

محمدزاده بیان کرد: امسال مراسم زنگ بازگشایی مدارس، با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان کشوری و استانی در هنرستان ناحیه ۱ مشهد برگزار خواهد شد و زنگ ایثار و شهادت همزمان با زنگ بازگشایی مدارس نواخته خواهد شد.

به گفته او، در ظهر اولین روز مهرماه هم زنگ نماز با حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، نواخته می‌شود.

محمدزاده ادامه داد: مدارس روز شنبه، اول مهرماه، بازگشایی خواهد شد و ساعت شروع کلاس‌ها در مدارس متوسطه ساعت ۷:۳۰ دقیقه و در مدارس ابتدایی ساعت ۸ است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.