همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، قسمت‌های جدید برنامه ترکیبی «جان‌وطن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر، تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی و سردبیری علی رستم آبادی از فرداشب ۱ مهرماه پخش خود را از شبکه افق آغاز می‌کند.

«جان‌وطن» به آنتن شبکه افق رسید/ بازتاب روایت‌های مردمی از جنگ

 «جان‌وطن» که محصول مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است و در استودیو دیبافیلم تولید شده، ۱ تا ۶ مهرماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت ۱۳ روز بعد خواهد بود.

عبدالمجید خزایی، علی حسن احمدی، مهناز فتاحی، احمد آرام، باقر عباسی و فرنگیس حیدرپور سوژه قسمت‌های جدید این برنامه ترکیبی با اجرای محمدجعفر خسروی هستند.

«جان‌وطن» راوی قصه‌ مواجهه انسان‌های معمولی در همه مشاغل و سنین با جنگ و دوران دفاع مقدس است. فُرم این اثر در رفت و برگشت میان داخل و خارج از استودیو شکل می‌گیرد و تلاش شده است در کنار روایت اصلی، با شبیه‌سازی‌هایی از صحنه اتفاق ذهن مخاطب به قصه سوژه و محیطی که در آن قرار داشته است، نزدیک شود.

فصل اول «جان‌وطن» سال ۱۴۰۱ در هفته دفاع مقدس روی آنتن رفت که رویکرد محتوایی آن بازتاب روایت‌های مردمی از جنگ بود. این برنامه ترکیبی که فصل دوم آن در دهه فجر پخش شد، به قصه‌های ناگفته و برآمده از مردم درباره حوادث و مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی پرداخت.

«جان‌وطن» از ۱ تا ۶ مهرماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۳ روز بعد خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.