استاندار سمنان از جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی به استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، شامگاه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر اظهار کرد: صد درصد اعتبارات تخصیصی سال مالی ۱۴۰۱ این استان جذب و برای اجرای برنامه ها و تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه شد.
وی ادامه داد: از محل اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱ برای استان سمنان مجموعا دوهزار و یکصد و سی و پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از سر فصل های ملی، استانی و سفر ریاست جمهور به استان سمنان تخصیص یافته بود که با تلاش های انجام شده ۱۰۰ درصد این اعتبارات جذب و به منظور اجرای برنامه ها و تکمیل پروژه های مختلف هزینه شد.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه حداکثر مهلت جذب اعتبارات تخصیصی سال ۱۴۰۱ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ تعیین شده بود ، اضافه کرد: خوشبختانه قبل از پایان مهلت قانونی اعلام شده، اعتبار تخصیصی با تلاش تمامی مدیران استان و جلسات مستمر به صورت ۱۰۰ درصد جذب شد.
هاشمی اظهار کرد: همواره در جلسات مختلف که با حضور مدیران ستادی و اجرایی استان برگزار شد بر لزوم جذب صد درصدی و پرهیز از بازگشت اعتبارات تاکید گردید و خوشبختانه این مهم با جذب تمامی اعتبارات مصوب، محقق شد که از این میزان ۸۳ درصد نقد و ۱۷ درصد نیز به صورت اسناد خزانه دولتی در استان سمنان هزینه شد.‌
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.