منابع فلسطینی از حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مواضع نیروهای مقاومت در شرق غزه خبر دادند.

حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه مواضع مقاومت در شرق غزه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، ارتش رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در شرق غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار داد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان این حملات چند فلسطینی مجروح شده‌اند. یک جنگنده متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک ۲ موشک یکی از برج‌های دیده بانی نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه ملکه واقع در شرق غزه را هدف قرار داد.

همچنین برج دیده بانی دیگر در منطقه بین حجر الدیک و الزیتون واقع در شرق غزه هدف حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. سومین موضع متعلق به نیروهای مقاومت فلسطین در شرق خانیونس هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که این حملات ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن فلسطینی‌ها در نزدیکی مرزهای نوار غزه در چارچوب تجاوزات پی در پی تل آویو علیه ملت فلسطین با هدف نابود کردن اراده آنها صورت می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز جمعه اعلام کرد که دست کم ۲۲ فلسطینی در شرق غزه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، شماری از فلسطینیان در جریان یورش عصر روز جمعه نظامیان صهیونیست به آنها در شرق غزه زخمی و مصدوم شدند.

نظامیان صهیونیست از داخل مواضع و خودروهای خود به سمت فلسطینیانی که در نزدیکی دیوار حائل در شرق غزه تجمع کرده بودند بمب‌های گازی و گاز اشک آور شلیک کردند.

این تجمع مسالمت آمیز برای هفتمین هفته متوالی در اعتراض به محاصره غزه و علیه جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.