استاندارهمدان در مراسم رژه‌ی نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع‌مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ کشور است.

استاندار همدان: هفته دفاع مقدس یادآور یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ کشور است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم رژه‌ی نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع ‌مقدس،اظهار کرد: دفاع ‌مقدس درس‌های عبرت‌آموزی به مستکبران داد و آموزه‌هایی هم برای ملت شریف ایران اسلامی داشت.

وی افزود: تمام دشمنان ایران در جنگ تحمیلی، مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کردند و یک جنگ جهانی را علیه ما شکل داده بودند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: دشمنان تصور می‌کردند که نظام نوپای الهی در ضعیف‌ترین حالت و منفعل‌ترین نقطه از تحرک نظامی است اما دچار اشتباه محاسباتی شدند که تا امروز نیز این اشتباهات ادامه دارد.

استاندارهمدان گفت :دشمنان در سالهای ابتدایی انقلاب شکوهمند اسلامی، زمانی که فکر می‌کردند و نیروی مسلح مقتدری در مقابل آن‌ها نیست، صدام را اجیر و با تمام توان از او پشتیبانی کردند تا به ایران اسلامی حمله کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) در دیدار با پیشکسوتان ضمن تشریح عظمت دفاع مقدس، بر لزوم تبیین اقدامات آن دوران تأکید داشتند.

 وی افزود: عشق و ایثار را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم و آنچه که در کتاب‌ها به عنوان افسانه از آن یاد می‌شد، ما در عرصه مقاومت و شهادت شاهد بودیم.

*اندیشه‌ی مقاومت در سایه‌ی خون پاک شهدا تقویت شد

استاندارهمدان با اشاره به اینکه  درسایه‌ی خون پاک شهدا بود که اندیشه مقاومت تقویت شد و هر روز شاهد مقاومت بیشتر در مقابل مستکبران جهان هستیم گفت:مرزهای معنوی توسعه پیدا کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) از ابتدا به دنبال کشورگشایی نبودیم اما افکار و عقاید امام عظیم‌الشأن(ره) و روح حاکم بر نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران تا اقصی‌نقاط قاره های دیگر گسترانده شد.

وی ادامه داد:امروز در سایه‌ی الطاف و عنایات الهی، رهنمودهای داهیانه‌ی مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) و توانمندی فرزندان راستین این کشور به دستاوردهای بسیار بزرگی رسیده‌ایم.

قاسمی فرزاد گفت: در هزاران کیلومتر خارج از مرزها، هیچ پرنده‌ی جنگی جرات پرواز به سمت ایران اسلامی را ندارد چرا که رادارهای تیزبین در هر سطحی از پرواز را رصد می‌کنند و اجازه‌ی نزدیک‌شدن متخاصمان به کشور را نمی‌دهند.

وی عنوان کرد:نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی در اقصی‌نقاط ایران اسلامی، شبانه‌روز با ابزار و امکاناتی که ساخته‌ی دست فرزندان این کشور است، در حال مراقبت و دفاع از اسلام، میهن و مردم هستند.

استاندار همدان گفت:اگر زمانی برای خرید سلاح تحریم بودیم، امروز اما برای فروش سلاح تحریم شده‌ایم و کشورهای بزرگ جهان برای خرید تسلیحات پیشرفته‌ی ایرانی صف کشیده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.