مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان شرایط تیم بزرگسالان این باشگاه را رو به بهبود دانست.

شعبانی: شرایط تیم فولاد خوزستان رو به بهبود است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا شعبانی با اشاره به تعویق دیدار هفته پنجم و ششم فولاد در لیگ برتر، اظهار داشت: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. البته وقفه بوجود آمده این فرصت را به ما داد تا شاهد تطبیق هرچه بیشتر تیم فولاد با خواسته ها و افکار آقای مارتینز باشیم. برپایی اردوی آماده سازی در تهران با انجام سه بازی دوستانه تاثیر بسزایی در افزایش هماهنگی ها و شناخت سرمربی جدید از تیم داشت. پس از اردوی تهران این روزها تمرینات تیم با نظم بسیار خوبی در اهواز در حال پیگیری می باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: آقای مارتینز و کادر فنی ایشان از شرایط تمرینی رضایت کامل دارند. ایشان ایده های خوبی دارند و به صورت حرفه ای تمرینات را جلو برده اند. اعضای تیم هم همگی برای خروج فولاد از این شرایط مصمم هستند و امیدوارم مزد تلاش هایشان را در مسابقات آینده بگیرند و شاهد بهبود وضعیت فولاد در جدول باشیم.

شعبانی در خصوص وضعیت سایر تیم های باشگاه فولاد هم گفت: با توجه به در پیش بودن رقابت های لیگ دسته دوم، شرایط اردو برای تیم فولاد ب به عنوان تیم دوم باشگاه فراهم شده است. علاوه بر نگاهی که به جایگاه تیم فولاد ب در جدول داریم، تلاش کردیم بحث جوانگرایی هم جدی گرفته شود که خوشبختانه شاهد حضور بازیکنان جوان و استعدادهای خوبی در این تیم هستیم. مراحل آماده سازی تیم های پایه هم بخوبی در جریان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین در خصوص گلایه و دغدغه های مربوط به کیفیت پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد خوزستان نیز اظهار داشت:  فولاد خوزستان در حیطه مسئولیت های اجتماعی خود بهترین امکانات را با ساخت ورزشگاه مجهز شهدای فولاد خوزستان فراهم کرده است. ورزش فوتبال یک مقوله گسترده است؛ سایر بخش ها هم باید پای کار بیایند. ما برای رفع نگرانی ها و این دغدغه چندساله، همکاری لازم را با متولیان امر انجام خواهیم داد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.