مسئول گروه سینمایی و سمعی -بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پنج فیلم از سینمای دفاع مقدس این استان به مناسبت گرامیداشت این ایام در مشهد به روی پرده می‌رود.

۵ فیلم از سینمای دفاع مقدس خراسان رضوی به روی پرده می‌رود

به گزارش قدس خراسان، سوسن محمدزاده اظها کرد: این آثار همزمان با هفته گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، از تولیدات فیلم‌سازان استان خراسان رضوی است از چهارم تا هشتم مهرماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد به نمایش درمی‌آید.

مسئول گروه سینمایی و سمعی -بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: فیلم‌های «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی، «مردی شبیه باران» به کارگردانی سعید سهیلی، «جنگ نفت‌کش‌ها» به کارگردانی محمد بزرگ نیا، «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگر، «تابستان طولانی» به کارگردانی علی خزائی فرید به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: زمان نمایش فیلمهای مزبور ساعت ۱۶ هر روز است که در قالب برنامه «هشت در هشت» با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد به روی پرده می‌رود.

محمدزاده گفت: فیلم‌های مزبور محصول سالهای ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۲ است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان "سینمای جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز" به مدت پنج روز به نمایش در می‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.