فرماندار سرخس با بیان اینکه ۳۶ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند، گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای این شهرستان در حال اجراست.

عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان سرخس در حال اجراست

به گزارش قدس خراسان، حسن نوری‌زاده اظهار کرد: عملیات گازرسانی هشت روستا تا ۱۵ مهر ماه تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید و بقیه روستاها تا دهه فجر و پایان سال گازدار می‌شوند.

فرماندار سرخس بیان کرد: گازرسانی به هشت روستای فاقد گاز شهرستان نیز در سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده و با تکمیل عملیات گازرسانی به این روستاها، همه مناطق روستایی شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی شمار روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان را ۸۱ مورد عنوان کرد و گفت: هرچند روستاهای پرجمعیت نیز در طرح گازرسانی روستایی شهرستان به چشم می خورد، اما عمده روستای بدون گاز سرخس بین ۲۰ تا ۵۰ خانوار جمعیت دارند.

نوری‌زاده همچنین از ادامه اجرای طرح تامین آب شرب بهداشتی شهر سرخس خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح آب شرب بهداشتی و با کیفیت از مسیر خط انتقال آب سد خط دوستی به مشهد تامین می‌شود.

فرماندار سرخس گفت: قرار بود این طرح آبرسانی مهم ابتدای مهرماه تکمیل شود اما به دلیل وجود معارض در مسیر انتقال طرح با تاخیر روبرو شد اما مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته این طرح آب رسانی شهری تا پایان مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.