مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی فرودگاه مشهد در مردادماه امسال خبر داد.

افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه مشهد، محمود امانی‌بنی در خصوص میزان تغییرات پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس اظهار کرد: در مردادماه امسال ۵ هزار و ۵۰ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی با بیان اینکه در مردادماه امسال ۶۵۳ هزار و ۴۶۲ مسافر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابه‌جا شدند، افزود: همچنین در مردادماه ۳ هزار و ۷۶۲ پرواز داخلی نشست و برخاست داشته و ۴۸۲ هزار و ۵۵۹ مسافر داخلی جابه‌جا شدند.

وی در بیان جزئیات تغییرات پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس یادآورشد: در مردادماه امسال ۱۲۸۸ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین ۱۷۰ هزار و ۹۰۳ مسافر خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشتند که این تعداد حاکی از رشد ۱۸ درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته است.

امانی‌بنی ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بیشترین پرواز داخلی در مردادماه امسال مربوط به مسیر مشهد-‌تهران با ۸۷۹ پرواز و ۱۱۷ هزار و۷۷۰ مسافر و بیشترین سهم پروازهای خارجی مربوط به مسیر مشهد-نجف با ۲۴۹ پرواز و ۳۱ هزار و ۵۹۰ مسافر بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.