امیر حسین هدایی نخستین دیدار خود در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازی های آسیایی را با بود به پایان رساند.

پیروزی ٢٦ دقیقه ای پینگ پنگ باز ایران برابر نماینده تاجیکستان

به گزارش قدس‌آنلاین، مسابقات بخش انفرادی تنیس روی میز بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز در روز چهارم رقابت‌ها برگزار شد.

امیرحسین هدایی در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی مسابقات انفرادی از ساعت ۱۰:۴۵ به وقت هانگژو مقابل عبیدالله سلطانف از تاجیکستان قرار گرفت.

هدایی در بخش مردان رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) رتبه ۱۳۰ را به خود اختصاص داده و حریف او جایی میان ۸۶۳ پینگ‌پنگ‌باز برتر دنیا ندارد.

امیرحسین هدایی کار سختی مقابل حریف خود نداشت و به راحتی در چهار گیم پیاپی به پیروزی رسید. مسابقات انفرادی به صورت چهار از هفت برگزار می‌شود و هر پینگ‌پنگ‌باز چهار گیم را به سود خود تمام کند، پیروز بازی خواهد بود.

او به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ تنها در ۲۶ دقیقه صاحب برتری شد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان پیش‌تر موفق شده بود با پیروزی سه بر صفر برابر ژاپن به مدال برنز تیمی برسد و این مدال را بعد از ۶۵ سال تکرار کند. تیم سه نفره نوشاد و نیما عالمیان به همراه امیرحسین هدایی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کره جنوبی شکست خورد و از صعود به فینال و تاریخ‌سازی بازماند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.