۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 919256

آخرین نماینده تکواندو ایران در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی مبارزه نهایی را به رقیب چینی واگذار کرد و به نشان نقره بسنده کرد.

آرین سلیمی سومین نقره تکواندو را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، آرین سلیمی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مبارزه نهایی به مصاف «ژائو سونگ» از چین رفت. راند اول این دیدار دو تکواندوکار یک مبارزه برابر را به نمایش گذاشتند اما این حریف چینی بود که در ثانیه پایانی عملکرد بهتری داشت و ۱۷ بر ۱۱ پیروز شد. در راند دوم سلیمی جبران کرد و نتیجه ۱۹ بر ۱۳ به سود خاتمه داد تا کار به راند سوم کشیده شود. سلیمی علی رغم تلاش فراوان در راند سوم هم ۲۱ بر ۱۵ بازنده شد و به نشان نقره دست پیدا کرد.

سلیمی دور نخست «توماس هارپر» از فیلیپین را ۲ بر صفر شکست داد و سپس برابر «آناس صادق» از اردن را نیز در دو راند صاحب برتری شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله «لی منگ» از چین تایپه را نیز دو بر صفر از پیش رو برداشت و به فینال صعود کرد.

تیم ملی تکواندو کشورمان را ۱۲ تکواندوکار در این دوره مسابقات در دو بخش کیورگی و پومسه حضور پیدا کرد و در نهایت با ۸ مدال شامل ٣ نقره و ۵ برنز به کار خود پایان داد. مرجان سلحشوری در بخش پومسه یک برنز کسب کرد. در بخش کیوروگی یا همان مبارزه هم علیرضا حسینی پور و مهدی حاجی موسایی دو نقره، متین رضایی، مهران برخورداری، مبینا نعمت زاده، ملیکا میرحسینی هم چهار مدال برنز کسب کردند.

رقابت‌های تکواندو در سالن تقریباً تازه تأسیس و شیک لینان اسپرت و در یکی از شهرهای مجاور هانگژو برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.