معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرستان‌هایی با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر انجام می‌شود و با تامین زیر ساخت‌های لازم به دنبال راه‌اندازی آن در شهرستان‌های دیگر نیز هستیم.

تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر

به گزارش قدس آنلاین، سیده‌ مهری موسوی، معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور امروز در آیین رونمایی از بیسیم تخصصی اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیسیم تخصصی اورژانس اجتماعی کار کارشناسان اورژانس در ارائه خدمات را تسهیل می‌کند.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دیگر مزایایی بیسیم تخصصی اورژانس اجتماعی گفت: همچنین بیسیم‌ تخصصی کمک خواهند کرد تا در سطوح مختلف مانند ارتباط با مراکز، درون مرکز، ارتباط استانی و در مواقع بحرانی ارتباطات در سطح ملی برقرار شود.

وی با بیان اینکه کار راه‌اندازی بیسیم تخصصی از سال گذشته آغاز  شده و تا آخر ماه همه مراکز استان‌ها به آن مجهز خواهند شد، ادامه داد: همچنین در ۴ ماه اخیر نیز کل مراکز اورژانس اجتماعی کشور مجهز به بیسیم تخصصی می‌شوند.

موسوی تصریح کرد: تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر انجام می‌شود و با تامین زیرساخت‌های لازم به دنبال راه‌اندازی آن در شهرستان‌های دیگر نیز هستیم.  

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه فعالیت اورژانس اجتماعی طیف وسیعی از آسیب‌ها را در بر می‌گیرد، ادامه داد: عمده‌ترین تماس‌های صورت گرفته با اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌هایی همچون کودک‌آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، معلول‌آزاری، خشونت خانگی، اقدام به خودکشی و ... بوده است. 

وی با بیان اینکه با وجود اورژانس اجتماعی، مرجعی برای رسیدگی به آسیب‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با ارتقا سطح دانش کارشناسان و بهبود زیرساخت‌های لازم روزبه‌روز فضای اورژانس بهتر از گذشته شود.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.