شهردار مشهد گفت: اعتقاد داریم توجه به دو حوزه «زن» و «رسانه» می‌تواند بخش‌های مختلف دیگر جامعه را نیز فعال و پویا کند و نشان‌دهنده تحول عظیم در جامعه هم باشد.

 توجه به دو حوزه‌ «زن» و «رسانه» سایر حوزه‌های اجتماعی را هم پویاتر می‌کند

به گزارش قدس خراسان محمدرضا قلندر شریف در حاشیه برگزاری اولین جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید، گفت: موضوع رسانه و زن از موضوعات بسیار مهم در جوامع حال حاضر است که به‌مثابه شمشیر دودم است، به‌گونه‌ای که اگر در این زمینه‌ها به‌شیوه واقع‌گرایانه رفتار شود، می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی داشته باشد و رفتار مخالف این در قبال آن نیز می‌تواند تبعات منفی جبران‌ناشدنی به همراه داشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر، باید توجه داشته باشیم که زنان همیشه مورد هجمه تبلیغاتی رسانه‌های استکبار بوده‌اند و استکبار از زنان به‌عنوان حربه‌ای برای تخریب جوامع استفاده کرده است. این موضوع در کشور ما نیز طی سال گذشته در دستور کار استکبار و رسانه‌های غربی قرار گرفت و همه روش‌ها را امتحان کردند تا بتوانند، از طریق بیان برخی موارد در حوزه زنان، تحولی را در راستای منافع خود در ایران به‌وجود بیاورند، اما زنان آزاده ایران اسلامی با رفتار عفیفانه خود نشان دادند که این حربه دشمن هم شکست خورده است.

شهردار مشهد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرداری مشهد در حوزه زنان صورت گرفته است. در جهت پویایی و حضور زنان در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌ایم و زمینه حضور زنان در بخش‌های مختلف جامعه را فراهم کرده‌ایم. ضمن اینکه با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه‌های ورزشی، تفریحی، فعالیت‌های اقتصادی، با همراهی زنان کارآفرین، کمک کرده‌ایم که زنان در جامعه خود پویاتر باشند؛ و این فعالیت‌های ما همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در اختتامیه این جشنواره نیز، با همراهی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزبانی را برعهده داشته‌ایم. این موضوع نشان‌دهنده توجه شهرداری و شورای شهر مشهد به حوزه زنان و رسانه است و حکایت از اهمیتی دارد که برای این جایگاه قائل‌اند.

قلندر شریف تأکید کرد: اعتقاد داریم توجه به این دو حوزه می‌تواند بخش‌های مختلف دیگر جامعه را نیز فعال و پویا کند و نشان‌دهنده تحول عظیم در جامعه نیز باشد.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.