در پی شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، منابع فلسطینی از آغاز اعتصاب سراسری در رام الله و البیره در مرکز کرانه باختری خبر می‌دهند.

اعتصاب سراسری در رام الله و البیره در پی شهادت جوان فلسطینی+ عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، صبح امروز شنبه منابع محلی در رام الله و البیره (مرکز کرانه باختری) از برقراری اعتصاب سراسری در واکنش به شهادت «محمد جبریل رمانه» جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

نظامیان صهیونیست شامگاه گذشته در جریان یورش به منطقه البیره، اقدام به تیراندازی به سوی این جوان فلسطینی که در نهایت به شهادت وی منجر شد.

اعتصاب سراسری در رام الله و البیره در پی شهادت جوان فلسطینی+ عکس

منابع محلی امروز شنبه از اعتصاب سراسری همه بخش های حیاتی ، تجاری، بخش خصوصی و دولتی از جمله مراکز آموزشی در رام الله و البیره در واکنش به شهادت این جوان فلسطینی خبر می دهند.

اعتصاب سراسری در رام الله و البیره در پی شهادت جوان فلسطینی+ عکس

محمد جبریل رمانه شامگاه گذشته در حالی که سوار بر خودرو در حال عبور از نزدیکی شهرک صهیونیست نشین بساغوت در اطراف البیره بود، از سوی نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی قرار گرفت و پس از جراحت شدید در نهایت به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست پس از این رخداد از ورود نیروهای امدادرسانی فلسطینی برای نجات جان این جوان فلسطینی جلوگیری کردند، امری که در نهایت به شهادت وی منجر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.