فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: آتش نشانان افرادی هستند که برای نجات جان انسان‌ها با از جان گذشتگی و غیرت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

آتش نشانان با غیرت و مردانگی از جان خود می‌گذرند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی ظهر شنبه در آئین پاسداشت روز آتش نشان و تجلیل از آنها، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه شهدای آتش نشان، اظهار کرد: آتش نشانان افراد مخلص و بی ریایی هستند که برای خدمت به مردم، خود را به آب و آتش می‌زنند و بدون هیچ چشم داشتی در سخت‌ترین لحظات زندگی افراد، همچون کوه از آنان پشتیبانی می‌کنند تا طعم شیرین پشتوانه را با جان و دل احساس کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: در شغل شریف آتش نشانی، افراد خستگی ناپذیری حضور دارند که با گذراندن شرایط سخت وارد این عرصه شده و برای عکس العمل های سریع و به موقع در مواقع بحرانی آموزش دیده‌اند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آتش نشانان افزود: روز آتش نشانی، روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار و فرشته‌های نجاتی است که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد، تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

معصومی با بیان اینکه ارکان معجزه و هنر با شغل آتش نشانی آمیخته شده است، ابراز داشت: آتش نشانی عشقی است که روحیه ایثار و از خود گذشتگی را در افراد متبلور می‌سازد و به همین دلیل هر آتش نشان را می‌توان مدافعان ایمنی دانست که در نقطه به نقطه این شهر در حال خدمت رسانی هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: امروز مجاهدین واقعی آتش نشانانی هستند که به این مردم و جامعه خدمت می‌کنند و کار آمدی دین را به اثبات می‌رسانند.

وی تصریح کرد: روز آتش نشان، روز تجلیل از ایثارگری‌های انسان‌های پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان می‌شتابند.

معصومی در پایان ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم، آمادگی کامل مجموعه آتش نشانی منطقه را برای مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی متذکر شد و بیان کرد: ساکنین شهرک سازمانی با مشاهده خودروهای آتش نشانی و مردان پرتلاش همیشه درصحنه، احساس قوت قلب و آرامش خیال می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.