مسؤول بسیج رسانه استان البرز از برگزاری هشتمین جشنواره ابوذر خبر داد.

فراخوان هشتمین جشنواره ابوذر البرز

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدرضا موسوی زاده، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: درحال حاضر خبرنگاران بعنوان مهمترین اقشار اجتماع در انعکاس و گاها شکل دهی رویدادهای مهم نقش آفرینی می‌کنند.

 موسوی زاده اظهار کرد: رسانه‌ها یکی از مهمترین جریان های مورد اعتماد جامعه هستند که با اتکا به وظیفه ذاتی خود در جهت تبیین حقایق و روشنگری و بیان روایت اول از وقایع در پیشبرد اهداف کشور به اذعان همگان موثراند.

وی در ادامه افزود: ر شرایط کنونی که دشمن با جنگ ترکیبی هم جانبه بر علیه ایران اسلامی را دنبال می کند،باید با هوشیاری و تقویت هر چه بیشتر خبرنگاران متعهد و انقلابی به مقابله با جنگ‌ ترکیبی رسانه ها و تریبون های معاند داخلی و بیرونی پرداخته شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان ادامه داد: یکی از اقدامات موثر در این راستا برگزاری جشنواره‌های رسانه ای در این عرصه است.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره ابوذر تصریح کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر ۱۴۰۲ با هدف تقویت گفتمان رسانه ای و تولیدات خبری و رشد ظرفیت رسانه ای در استان برگزار خواهد شد.

موسوی زاده در ادامه یادآور شد: آیین اختتامیه جشنواره ابوذر ۱۴۰۲ در محورهای تعیین شده در قالب عکس،موشن گرافی،گزارش تحلیلی و خبری،تیتر، اینفوگرافی، پادکست، مستند، یادداشت و سرمقاله بر پایه حوزه خبری استان البرز در دی ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.