مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه رسیدگی به مناطق محروم باید همیشه در اولویت باشد، گفت: ما تردیدی نداریم خدمات فراوانی انجام شده است اما انتظار داریم در کنار کارهای ارزشمند نواقص هم بر طرف شود.

آیت‌الله نوری همدانی: رسیدگی به مناطق محروم همیشه در اولویت باشد

به گزارش قدس انلاین، این مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم که در دفتر آیت‌الله نوری همدانی در قم انجام شد، پس از استماع گزارش شهردار، اقدامات انجام شده‌ توسط شهرداری را مهم دانست و افزود: کارهای انجام شده قابل تقدیر است و کارهای عمرانی وسیعی در این دوره صورت گرفته است.

وی با برشمردن ویژگی‌های خاص قم و سابقه آن، خدمت به مردم را مهمترین کار دانست و خاطرنشان کرد: خدمات عمرانی شما و تحولی که از این نظر ایجاد شده کاملاً محسوس و قابل تقدیر است، اما باید توجه داشت اینجا شهری است که آشیانه اهل بیت (ع) و پایگاه انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه شود و در کنار کار عمرانی کار فرهنگی نیز صورت گیرد.

این مرجع تقلید از بازسازی و ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشکر کرد و گفت: در کنار این حرکت باید راحتی مردم و زائران و مجاوران برای رفت و آمد به حرم هم در نظر گرفته شود.

وی  توجه بیشتر به حواشی شهر و اقشار ضعیف جامعه را خواستار شد و تصریح کرد: با توجه به موقعیت پردیسان توجه بیشتر به مشکلات این منطقه مورد انتظار است؛ ما تردیدی نداریم خدمات فراوانی انجام شده است اما انتظار داریم در کنار کارهای ارزشمند نواقص هم بر طرف شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.